W zeszłym roku Deutsche Telekom przejął kontrolny pakiet akcji Polskiej Telefonii Cyfrowej, czyli operatora sieci komórkowej ERA. Słynne hasło: "ERA - możesz więcej" po tegorocznych wakacjach przejdzie do historii.
Wartość transakcji wyniosła 5,6 mld złotych, jednak niemieckiemu koncernowi szybko ta kwota może się zwrócić. W końcu ERA słynie z dużej liczby klientów, którym specjalnie nie przeszkadza to, że mają najwyższe stawki za połączenia i smsy na rynku...
Na wakacje planowana jest wielka akcja marketingowa, jaką będzie rebranding sieci komórkowej Era na T-Mobile. Jej koszt jest szacowany na 60-100 mln złotych. Oprócz kampanii reklamowej, trzeba również dokonać zmiany wizualizacji 1200 punktów ERY w Polsce.
Jestem ciekawy co z tego wyniknie i jak liczna będzie grupa klientów, którzy postanowią zmienić operatora, dochodząc do wniosku, że T-Mobile to już nie to samo co stara, dobra ERA.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz