środa, 15 czerwca 2011

Kiedy Robert Kubica wróci na tory F1?

megatravel.pl

To pytanie zadają sobie chyba wszyscy fani formuły pierwszej w Polsce, do których ja również się zaliczam. Dzisiaj, za sprawą samego Roberta Kubicy, rozbudziła się we mnie nadzieja, że znów zobaczę Roberta ścigającego się w gronie najlepszych kierowców świata, i to jeszcze w tym sezonie.

Nadzieję rozbudził we mnie list Roberta Kubicy do jego fanów, który został dziś odczytany przez managera Polaka - Pana Daniela Morelli. "Wierzę, że wkrótce dam fanom radość wygrywania" - te słowa Kubicy brzmią wspaniale. Jeżeli Robert znajdzie w sobie wystarczająco dużo siły (a wierzę, że stać go na to), aby szybko wyzdrowieć i zasiąść znowu za sterami bolidu F1 - w Polsce zapanuje ogromna radość. A na miejsca na podium też przyjdzie czas. Ważne, żeby Kubica znowu mógł się ścigać - oglądanie niedzielnych wyścigów bez niego, to nie to samo...

Oświadczenie Roberta Kubicy sprawiło mi radość także dla tego, że jeszcze kilka dni temu miałem poważne wątpliwości co do dobrego stanu polskiego kierowcy. Wszystko za sprawą filmu opublikowanego na portalu tvn24.pl: LINK

Przyznam się szczerze, że po jego obejrzeniu, szybki powrót Roberta Kubicy do sportu nie był dla mnie taki jasny. Teraz, po liście Roberta, moje nadzieje znów ożyły. W końcu Robert Kubica nie rzuca słów na wiatr!

Szybkiego powrotu do zdrowia i wielu sukcesów na torze, Robert !!!

regiomoto.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz